Welcome To My Humble Blog

WELCOME TO MY HUMBLE BLOG

sELamAT dATaNG kE lAMAn bLOg sAYa,

sINCE bArU jE nAK mENCUBa2 tUlIS bLOG NI ..hARAP aNDA sMUA bLEH kOMEN fOR imPROvEMnENt

aLWAYs rEMemBER...sHAriNg iS cARiNg




Thursday, November 4, 2010

30/10/1980 - 30/10/2010


Ya Allah! cepatnyer masa berlalu...dah umoq 30 dah aku lani...huahahauhauuaaa


mmg benar firman Allah, "demi masa sesungguhnya manusia kerugian". aku akui...

mmg byk kerugian yg aku tanggung kerana masa langsung x menunggu kita walau sesaat....

maka aku sedar betapa aku byk mensia-siakan peluang dan nikmat yang Allah berikan pada ku..


Ya Allah, berikanlah aku petunjukMu agar aku tidak terpesong jauh....berikanlah hidayah dan rahmatMu supaya aku tergolong dikalangan umatMu yang beriman...


AMIN....


No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger