Welcome To My Humble Blog

WELCOME TO MY HUMBLE BLOG

sELamAT dATaNG kE lAMAn bLOg sAYa,

sINCE bArU jE nAK mENCUBa2 tUlIS bLOG NI ..hARAP aNDA sMUA bLEH kOMEN fOR imPROvEMnENt

aLWAYs rEMemBER...sHAriNg iS cARiNg




Wednesday, October 13, 2010

8 bulan sudah berlalu...

WAh!! Pejam celik-Pejam celik dah 8 bulan lamanyer aku x update pape kat page ni...pastinye n3 kali ni akan jd pjg berjela..hehehehe

Selagi blom tutup mata, keje..keje..KEJE! Mula sekali, yes! aku dah tukar keje dr Assistant Reservation Manager di Berjaya Georgetown Hotel kepaada Front Office Executive di hotel baru, Naza Talyya Hotel Penang! Satu anjakan paradigma yang cukup membanggakan....I love the hotel, nice view, nice product, nice clientele....cuma...dot,dot,dot... ada 1 shj perkara yg amat mengecewakan utk berada di sini...nantilah, akan ku ceritakan di n3 yg akan dtg...

Terkini, Baby, adik ipar aku yg kawin dec tahun lepas dah bersalin! dpt baby boy, Muhammad Arief Dhani...seronoknyer!! cemburu juga bila dpt tahu org dpt baby ni...ntah bilala rezki aku plak..dah almost 3 years of marriage...x de tanda2 pape pun...emo sungguh! n aku kesian kt ayah n mama...dorang x sabar sgt nk timang cucu...well, maybe i have to undergo for an overall check up...maybe something goes wrong somewhere..huhuuuu
Muhammad Arief Dhani n Abg Long Tom yg Sgt2 CUTE!
Yayang,
My yayang pon dah x keje kt penang lagi...(tinggai i sorng@ kt sini..huuhuuu), yayang dah keje kat one of the hotel in taiping, perak as a head chef! I'm so proud of u yayang!! muah2! But i missed u so much! Boring dok umah sorang2...:(


Yayang yg bam-bam!

My Siblings,
Emm! Bamey semakin kukuh econominyer since brtugas di UPM, Serdang...dah ada kete baru...ni ha pic WUG dier...

WUG bamey yg masyuk
Balan,Makin hensem! kwang3! nak tunang next year katanyer...jauh ke pahang la plak...huhu.

Bawan, sdng buat practical training kat Gurun Kedah...petronas fertilizer...maybe aku pun kene keje kat sana br fertile kot..hahahaha



Aina plak baru ke habis PMR...so bleh la rileks kepala otak sblum SPM 2 tahun g...hehehe

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger