Welcome To My Humble Blog

WELCOME TO MY HUMBLE BLOG

sELamAT dATaNG kE lAMAn bLOg sAYa,

sINCE bArU jE nAK mENCUBa2 tUlIS bLOG NI ..hARAP aNDA sMUA bLEH kOMEN fOR imPROvEMnENt

aLWAYs rEMemBER...sHAriNg iS cARiNg




Friday, November 27, 2009

Salam Perkenalan.....

Fuh...
sebenarnya dah lama aku nak menulis blog, terutamanya tentang rutin seorang yg bergelar HOTELIER....

SUPER HERO! itulah ungkapan yg paling sesuai aku rasa untuk semua hotelier yg ada di muka bumi ini.. x kira la front liners mahupun yg berada di back of the house. Aku tabik kat korang semua....

Bukan mudah menjadi Hotelier...ramai yg akhirnya berubah arah, cuma yang tinggal orang-orang yg betul-betul TOUGH sahaja yang mampu bertahan lama. Aku sudah berada dalam industri ini hampir 15 tahun. Memang aku betul-betul respect kat Hoteiers yg dah kerja 20-30 tahun di dunia perhotelan! SYABAS...bermakna anda seorang yg CEKAL!

Kenapa aku perlu TABIK kat Hotelier2 Veteran ini, sebab seperti aku katakan tadi bukan mudah menjadi Hotelier. Perlu kuat Mental & Fizikal! Sebab kita berurusan dengan pelbagai lapisan MANUSIA...diulangi MANUSIA yang pada zahirnya nampak serupa tapi sebenarnya PELBAGAI!

Dan dalam kepelbagaian tu lah cabaran menanti...

Tunggu post2 yg akan datang.....banyak lagi yg ingin dikongsi bersama

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger